Fler än 50 000 deltagare i program för motivation
och lojalitet inom alla möjliga branscher!

Inspiration Company arbetar på uppdrag av företag, i olika branscher och på olika marknader, med att sätta arbetet med motivation och lojalitet i system genom Loyalty Management och Motivation Management applicerat med Gamification in Business.

Vi erbjuder helhetslönsingar för verksamhetsstyrning i form av motivationsprogram för hela verksamheten såväl som enklare säljtävlingar samt för kundlojalitet i form av lojalitetsprogram för återförsäljare och kundklubbar för B2B-kunder.

Uppdragen varierar i omfattning men löper ofta under många år tack vare de kraftfulla effekter med tydlig ROI som vi levererar. Några av de vanligaste effekterna är ökad lönsamhet, lojalare kunder och mer motiverade medarbetare.

Alla verksamheter består av och är beroende av människor och deras drivkrafter. Eftersom arbetet med att påverka motivation och lojalitet handlar om att påverka människor, att trigga till önskvärda beteenden fungerar helhetslösningarna vi erbjuder i alla branscher.

I ett möte med oss får du inte bara veta på vilket sätt Gamification in Business kan appliceras för att engagera dina medarbetare eller för att påverka lojaliteten hos dina kunder och ÅF. Du får även ta del av existerande program och de effekter som skapats för dessa kunder.

Välkommen att höra av dig för att få veta mer– vi ser fram emot att få träffas!

Hört från våra kunder:

”Inspiration Company kan sin sak, de förstår vår verksamhet. De är aktiva och föreslår kontinuerligt sådant som utvecklar programmet och för oss framåt. De förstår också hur de ska triga våra deltagare att vara aktiva.”

”Vi värdesäter den löpande och konstruktiva dialogen vi har med Inspiration Company”

”Att vi kan bedriva hela vårt motivationsarbete på en och samma platform, i ett verktyg är en stor styrka!”

Exempel på resultat:

  • Över 138 miljoner kronor i merförsäljning
  • 5% större marknadsandel
  • 25% ökad kundtillströmning
  • från 18%  medarbetarengagemang till >70% på bara 8 månader
  • Eliminerade flaskhalsar i arbetsmoment motsvarande 5 heltidtjänster
  • Förbättrade svarstider på kundsupport; från 47 till 13 sekunder på telefon och 13,2 timmar till 3 via e-post
  • Ökad försäljning med 45% när marknaden i övrigt ökade med 5%
×

Fyll i dina uppgifter så återkommer vi